Forbereder sig på at Outsource

Det er vigtigt at forstå, når at tilføje personer til din forretningsmodel. Tilføje et nyt teammedlem skal være en let overgang – der ’ s hvor organisation kommer i. Veldefinerede processer såsom arbejdsproces, arbejdsområde, arkiveringssystem og andre vigtige funktioner i virksomheden skal identificeres. Struktur er et af de mest oversete aspekter af forretningsmæssig succes – især time management og dokumentation strukturer.
Som virksomhedsejer, er du nødt til at være disciplineret for at allokere og uddelegere arbejdet til en anden. Hvis du ’ re ikke disciplineret, fokuseret og organiseret – hvordan kan du forvente af din nye team medlemmer til at fungere effektivt?
Glem ikke den mest afgørende ingrediens; Du skal have noget for dem at gøre, og det må ikke forstyrre din arbejdsgang. Hvis du don ’ t vide hvilke opgaver du vil din nye teammedlem til at håndtere, hvordan er han eller hun vil vide, hvordan man kan hjælpe dig?
Så hvordan du få rede til at tilføje nye gruppemedlemmer? Her er nogle hurtige tips til at få dig i gang:
Begynder ved at planlægge tid til at arbejde på din virksomhed hver uge. Denne gang bør være fokuseret udelukkende på din virksomhed uden afbrydelse fra telefoner, Internet og e-mail eller aftaler. Du er nødt til at være disciplineret for at allokere og uddelegere arbejdet til en anden. Denne fokuserede tid vil holde din virksomhed i overensstemmelse med din vision.
Identificere, hvad du har brug for i form af en opstilling med opgavelisten detaljerede for hver virksomhedsfunktion, dvs. Marketing, regnskab, administrative, operationer, ledelse, produktion, distribution, salg, websted vedligeholdelse, osv.
Definere de færdigheder og personlighedstyper, der passer bedst til dine behov. Fors¯g ikke at klone dig selv; det virker ikke.
Som en del af de skitserede opgaver, har konkrete og målelige mål inden for hver virksomhedsfunktion. Side Bar: Jeg kan huske, hvornår jeg interviewe for en corporate job år siden, måtte jeg interview med seks mennesker i rækkefølge. Hver gav mig en anden beskrivelse af jobbet. Selv om jeg regnede med, at lederen havde den korrekte jobbeskrivelse, indså jeg, at selskabet havde nogle udfordringer og jeg besluttede ikke at arbejde der. Beskriver dine mål for hver virksomhedsfunktion vil sørge for du får de rigtige mennesker på dit hold.
Gør dit hjemmearbejde for at finde ud af, hvad det vil koste dig at tilføje nye gruppemedlemmer. Du skal muligvis kun en virtual assistant til at komme igang – bare gør din forskning for at gøre den bedste beslutning. Start ved at gennemgå dit budget for året. Du kan hyre nogen til at arbejde bare 30 timer om måneden på $12 per time at yde støtte. Vær kreativ med din budget og trække på hjælp fra entreprenører eller samarbejder med andre virksomheder som et alternativ til at ansætte medarbejdere.
Være sikker på dine værktøjer til kommunikation (e-mail, telefon, mobil, palm) er på plads inden du indarbejde nye teammedlemmer. Du vil din nye teammedlemmer til at bruge firmaets kommunikationsværktøjer, som de kommunikerer på dine vegne for at sikre en ensartet billede.
Når du har gruppemedlemmer på plads:
Kommunikere – være sikker på dit teammedlemmer forstå dine forventninger og forstår de skridt, han eller hun skal tage for at opfylde disse forventninger.
Være tålmodig og forvente at ramme nogle bump i vejen. Det tager tid at finde ud af hvad der virker og hvad gør ikke ’ t arbejde. Fleksibilitet er nøglen i løbet af læreprocessen. Jeg vil anbefale at være op foran i interviewet for at indstille forventninger på den forreste ende vs… venter indtil en fejl sker…
Sætter pris på – som Bill Catlette og Richard Hadden skrive, “ tilfreds køer giver bedre mælk. ” dine gruppemedlemmer vil være mere motiveret hvis du regelmæssigt vise din påskønnelse af hans eller hendes hårde arbejde.
Held og lykke!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *